Poznań  61 843 94 26 Konin  63 243 83 66
Katalog produktów
Druki szkolne 2019
Druki 2019
Promocje

Zobacz wszystkie
Informacje
Regulamin sklepu

Regulamin i postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży oraz współpracy pomiędzy : FIRMĄ: CEZAS WIELKOPOLSKA GRZEGORZ GAŁĄZKA, a Klientami Firmy / przez klienta należy rozumieć zarówno konsumenta – osobę fizyczną jak i przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą lub inny podmiot działający zawodowo lub zarobkowo / w zakresie dostaw, płatności, serwisu gwarancyjnego i realizacji zamówień.

  2. Właścicielem sklepu internetowego www.sklep-cezas.pl jest CEZAS WIELKOPOLSKA GRZEGORZ GAŁĄZKA, ul. Zakładowa 11, 62-510 Konin, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Wójta Gminy Kaizmierz Biskupi pod

    Nr RSEO.6411-111/1992

  3. Informacje o towarach zamieszczone na stronach internetowych cezas-sklep.pl nie stanowią oferty handlowej (sprzedaży) w rozumieniu art. 66 i art. 543 Kodeksu cywilnego.

  4. Składając zamówienie Klient akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na jego postanowienia oraz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Firmę.

  5. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Firmy są poufne i będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb marketingowych i ewidencyjnych i nie będą udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.


Warunki dostawy

  1. Firma nie ustala minimalnej kwoty zamówienia.

  2. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub wyczerpania zapasów magazynowych.

  3. Firma  zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów.

  4. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Firmy i przez nią niezawinionych, a uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta. 

  5. W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności termin zapłaty wynosi do 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury pro-forma. Towar wówczas jest rezerwowany pod Państwa zamówienie. Brak zapłaty w wymienionym terminie powoduje zwolnienie towaru do dalszej sprzedaży. Dostawa następuje do 14 dni od dnia zaksięgowania wpłaty.

  6. Dostawa zamówionych artykułów realizowana jest w przeciągu 7-21dni od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

  7. Koszt dostawy mebli jest kalkulowany indywidualnie w zależności od rodzaju zamawianych mebli i tablic /tablice oraz meble są dostarczane w całości /, w przypadku pozstałych artykułów koszt dostawy naliczany jest automatycznie.
    Zamówienia na meble są potwierdzane przez Firmę, z jednoczesnym podaniem przewidywanego terminu dostawy (dużym ułatwieniem będzie dla Firmy podanie przez Państwa adresu e-mail).

  8. Faktura lub paragon są zawsze dołączone do przesyłki

  9. Prosimy o kontrolę przesyłek pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kierowcy/dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania prosimy wymagać od kierowcy pisemnego potwierdzenia lub adnotacji na liście przewozowym dotyczącej powodu nieprzyjęcia paczki. Dokument ten niezbędny jest przy rozpatrywaniu procedury reklamacyjnej.

  10. Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika prosimy o bardzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia.

    11. Zamówienia na dyplomy realizujemy od 20,00 netto + koszt dostawy. 

     Na życzenie klienta po wcześniejszym uzgodnieniu towar można odebrać osobiście w biurze
    w Poznaniu lub Koninie


Sposoby zapłaty

  1. Formą płatności jest:
    a) przelew bankowy z terminem płatności 7 dni od dostarczenia towaru dla instytucji: szkół publicznych, urzędów, firm państwowych.
    b) przedpłata lub gotówka przy dostawie - klienci indywidualni, firmy prywatne 

  2. Termin i forma płatności określone są na fakturze.

  3. Numer konta do wpłat 58 1500 1461 1214 6001 1211 0000

  4. W celu uzgodnienia warunków płatności prosimy kontaktować się z biurem handlowym.


Ceny

  1. Wszystkie ceny podane w katalogu są cenami brutto (zawierają obowiązujący podatek VAT).


    Jakość i gwarancje

  1. Towary sprzedawane przez naszą Firmę są najwyższej jakości.

  2. Do wielu produktów dołączone są karty gwarancyjne . Gwarancja udzielana jest na 1 rok od daty sprzedaży.


    Serwis gwarancyjny

  1. Jakość naszych produktów jest trwała. Jeśli jednak mają Państwo powód do reklamacji prosimy o jak najszybszy kontakt pisemny z biurem handlowym . Natychmiast będziemy starali się Państwu pomóc.

  2. Reklamacje ilościowe w zrealizowanych zamówieniach należy zgłaszać maksymalnie w przeciągu 5 dni od daty otrzymania towaru.

  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji Firma ponosi koszty transportu. W przypadku odesłania towaru prosimy o pisemne uzasadnienie powodu odesłania.

Pozostałe warunki dostawy

  1. W przypadku opóźnień w płatności CEZAS WIELKOPOLSKA ma prawo domagać się zwrotu towaru.

  2. Towar pozostaje własnością CEZAS WIELKOPOLSKA do czasu wypełnienia wszelkich zobowiązań Klienta.


Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie ewentualne spory, jakie mogą wyniknąć z realizacji Regulaminu, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby CEZAS WIELKOPOLSKA Grzegorz Gałązka w Koninie.

  2. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

  3. Mimo dołożenia najwyższej staranności i rzetelności, CEZAS WIELKOPOLSKA nie jest w stanie zagwarantować, że opisy towarów nie zawierają omyłek. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji prosimy o kontakt z Firmą.


 

Powrót
facebook